Infoset 360° Müşteri Desteği ve Satış
(0)
Infoset, lider bir bulut omni-kanal müşteri servis platformudur. Infoset ile gelen/giden çağrı (bulut çağrı merkezi, bulut santral), e-posta, canlı destek, chatbot, sosyal medya (WhatsApp, Messenger ve dahası) gibi tüm destek ve satış kanallarınızı tek bir platformdan kolay bir şekilde yönetebilirsiniz.
Ücretsiz
Yükle
Uygulama hakkında

Infoset, gelen/giden çağrı, e-mail, canlı sohbet, ve sosyal medya gibi tüm destek ve satış kanallarınızı tek bir panelden yönetmenizi sağlar.

• Zengin özellikli omni kanal müşteri desteği: Tüm destek kanallarınızı (e-posta, telefon, canlı destek, WhatsApp, sosyal medya) tek bir platformdan yönetin. Gelen e-postaları taleplere dönüştürün ve yanıtlayın, canlı sohbet ve chatbotlar ile müşterilerinizle iletişime geçin, self-servis destek için bir yardım merkezi oluşturun.

• Akıllı canlı destek sistemi ve chatbotlar: Web sitenize ya da mobil uygulamanıza tamamen kişiselleştirilmiş bir canlı destek sistemi yerleştirin, ziyaretçilerinizle gerçek zamanlı olarak sohbet edin. Sohbet robotları ve otomatik mesajlar ile müşteri kazanın, 7/24 destek verin.

• Ölçeklenebilir bulut çağrı merkezi sistemimizi dakikalar içinde kullanmaya başlayın, iş telefonlarınızı ofis bağımlılığı olmadan yönetin. Donanım yok, indirme yok, bakım yok.

• Sadece satışa odaklanın, gerisini bize bırakın. Müşterilerinizi, satış süreçlerinizi ve görevlerinizi tek bir yerden yönetin.

 

 

Nasıl çalışır?

Infoset ile tam entegre, hepsi bir arada bulut müşteri servis çözümüyle tanışın. Online mağazanıza gelen müşterilerinize, özelleştirdiğiniz sohbet aracınızla anında destek verin. İşletmeniz için bir yardım merkezi oluşturup canlı desteğe entegre ederek müşterilerinize self servis destek sunun. Otomatik sohbet tetikleyicileri ayarlayıp daha çok müşteri kazanın, chatbotlar ile destek ve satışlarınızı otomatize edin; ve bütün bunları ve daha fazlasını dakikalar içerisinde kurabileceğiniz basit arayüzlü bir panelden yönetin.

Infoset entegrasyonu ile sadece birkaç adımda online mağazanıza bir canlı destek & chatbot sistemi entegre edebilirsiniz.

• Canlı sohbet sistemi yaratın ve online mağazanıza entegre edin.

• WhatsApp, Facebook Messenger, ve Twitter gibi sosyal medya kanallarınızı takımınızla birlikte omni-kanal mesaj arayüzünden yönetin.

• Chatbotlar ve otomatik sohbet tetikleyicileri ile satış ve destek süreçlerinizi otomatize edin.

• Yardım merkezi oluşturun ve müşterilerinizle yardımcı makaleler paylaşın.

• Gelen e-mailleri otomatik olarak satış fırsatlarına ya da destek talebine dönüştürün ve cevap verin.

• Dakikalar içerisinde 0850'li bir numara alın, bir bulut çağrı merkezi kurun ve çağrılarınızı internete bağlı tüm cihazlarınızdan yönetin.

Gereksinimler

Canlı sohbet aracının kullanılabilmesi için responsive bir temaya sahip olunması gerekmektedir.

Uygulamanın yüklenebilmesi için Infoset hesabınızın olması gerekmektedir. Ücretsiz deneme hesabınızı oluşturup Infoset’i kullanmaya hemen başlayabilirsiniz. Infoset IdeaSoft uygulaması ile online mağazanıza sohbet aracınızı birkaç tıklama ile yükleyebilirsiniz.

Genel Bilgiler
Geliştirici

Infoset

Eklenme Tarihi

05.05.2021

Son Güncelleme Tarihi

31.05.2021

Destek Bilgileri
Kullanıcı yorumları (0)
Deneyim ve yorumlarınız bizim için önemli. Lütfen uygulama hakkındaki görüş ve önerilerinizi paylaşın. Yorum Yaz Yorum Yaz