Supsis Canlı Destek Uygulaması
SUPSİS Canlı Destek İletişim Sistemi, müşterilerinizin dijital iletişim kanallarından gelecek sorularını ve taleplerini cevaplayabileceğiniz ve sorunlarına çözüm sunarak süreç yönetimi yapabileceğiniz bir canlı destek sistemidir.
Ücretsiz
Yükle
Uygulama hakkında

SUPSİS Canlı Destek İletişim Sistemi, web sayfanızı ziyaret eden müşterilerinizin sorularına cevap verebileceğiniz ve değişik çözümler sunabileceğiniz, tüm bu süreci yöneten ve kaydeden, aynı zamanda raporlamasını yapan canlı destek sistemidir.  

Basit, hızlı, güvenli ve güçlü özellikleriyle tüm iletişim kanallarından gelen müşteri taleplerine tek bir merkezden, 7/24 ve kesintisiz yanıt verin. Dil Tanıma desteğiyle sadece lokal müşterilerinize değil, uluslararası müşterilerinize de hizmet sağlayarak, satış öncesi ve sonrası iletişim süreçlerinizi hızlandırın. Düzenli güncellemelerle, şirketinizin ihtiyaçlarına daha kolay çözüm bulun.  

• Sesli veya görüntülü görüşme

• Ekran paylaşımı

• Chat robotu

• Kullanıcılar arası iletişim

• Ticket yöntemi

• SMS ve mail ile isteklerin karşılanması

• Mobil uygulama desteği

• Çevrimdışı destek modülü

• Güçlü arşivleme ve arama fonksiyonu

• Temsilci ve departman yönetimi

• Uygunsuz ziyaretçilerin ve kelimelerin engellenmesi

• Güçlü raporlama özellikleri

• KVKK ile tam uyumluluk

 

SUPSİS Canlı Destek İletişim Sistemi entegrasyonu nasıl yapılır?

IdeaSoft App Store'dan ürün detay sayfasına gelerek "Yükle" butonuna tıklamanız ardından hesabınız sizin için kurulacak ve panel sayfasına yönlendirileceksiniz. Supsis Canlı Destek Hoş Geldin ekranı sizleri karşılayacak ve dilerseniz programı tanıtan bir tur yapmanızı önerecektir. Bu turda programın kullanım özellikleri görsel olarak anlatılacaktır. Turun tamamlanmasının ardından Ana Panel Ekranı kullanıma açılacaktır. Panel Ana Ekranın sol tarafında yer alan uygulama ikonları ile kolay kullanım amaçlanmıştır.  

 

Entegrasyonun Faydaları

Müşteri ve potansiyel müşterileriniz ile 7/24 kesintisiz haberdar olur ve iletişimde kalırsınız. Müşterileriniz sistemde ne kadar vakit geçirdiğini düşüncelerini ve sizin için olan yorumlarını takip edebilirsiniz. Aynı şekilde İletişim temsilcilerinizin çalışma performanslarını, sürelerini ve aldığı yorum ve puanları kolaylık ile kontrol edebilir ona göre çözümler ve önlemler alabilirsiniz.  

 

SUPSİS Canlı Destek İletişim Sistemi

• Müşterilerin soru ve taleplerine hızlı geri dönüş

• Müşterilerin ilgili temsilcilerle görüşebilmesi

• 7/24 ve çoklu dil desteği

• Tüm platformlarla uyumlu

• Kolay entegrasyon ve kullanım

• Offline katalog/Online konuşma

• Site ziyaretçi takibi ve gerçek zamanlı etkileşim değerleri

• Tek temsilciyle çok müşteriye hizmet verme özelliği

• Müşteri değerlendirmesinin geri bildirimi

• Temsilci verimliliği için fonksiyonel kısayollar, hazır içerikler, konuşma renkleri, ziyaretçi engelleme, dil tanıma ve çeviri

• Mobil uygulama ile her zaman canlı destek sağlama

• İstek ve taleplerin güncelleme programında işleme alınması

• Uygunsuz kullanıcıları ve kelimeleri engelleme

 

Ziyaretçi Yoğunluğuna Özel Çözümler

• Formlarla müşteri seçimi

• Temsilciler aktif iken konu seçimlerine göre ilgili temsilciye atama yapılması

• Bekleyen müşteriye temsilcinin manuel atanması

• ChatBot soru kalıpları ile temsilciye bağlanmadan müşteri sorunlarına çözüm sağlama

• ChatBot süreci ile birlikte temsilciye ulaşırken gerekli bilgilerin alınması, temsilciye atanmasının sağlanması

• ChatBot ticket oluşturulması sağlanarak müşterinin talep ve isteklerinin öğrenilmesi

 

Temsilci Verimine Yönelik Çözümler

• Ziyaretçilerin konuşma geçmişleri okunabilir

• Temsilciler arası iletişim için sohbet paneli

• Chat yönlendirmesi

• Müşteri atamasının yönetilmesi (Mesaiye ara verme, vb)

• Anlık tercüme özelliği ile yabancı müşterilere kendi dilinde hizmet verebilme, temsilcinin dilini otomatik olarak müşteri diline çevirme

• Rahatsız edici ziyaretçiler ile temsilcilerin bazı yazışma şekillerinin engellenmesi

• Chatler arasında hızlı geçiş ve hızlı mesaj gönderme

• Temsilcilere uzmanlık alanları atayabilme ve uzman temsilci ile müşteriyi buluşturma

• Gelişmiş arşiv özelliği

• Chat Arşiv’den detaylı konuşma, puanlama, süre gibi bilgilere erişebilme

• Bilgisayar başında olmadan da mobil uygulama desteğiyle yazışma yapma

• Çevrimdışı destek modülü ile forma yönlendirme ve mesai saati geldiğinde cevaplama

• Chat robotu sayesinde web ziyaretçilerine tüm platformlardan veya mobil uygulamalar üzerinden 7/24 kesintisiz hizmet sağlama

• Opsiyonel olarak ticketlar üzerinden müşteri deneyimi, sms ve eposta ile bildirim

• API ve WeebHook yönetimi ile kullandığınız diğer sistemlerle entegre çalıştırarak daha güçlü bir kullanım sağlayabilirsiniz.

• Mobil Uygulamaları üzerinden de canlı iletişim destek sisteminin SDK’sını kullanarak hizmet verebilme

 

Gereksinimler

SUPSİS Canlı Destek Sistemi kullanımı için hiçbir gereksinim bulunmamaktadır. Yükle butonuna tıklayarak hizmet almaya başlayabilirsiniz.

Genel Bilgiler
Geliştirici

Supsis

Eklenme Tarihi

27.05.2021

Son Güncelleme Tarihi

07.10.2021

Destek Bilgileri
Ekran görüntüleri
Kullanıcı yorumları (0)
Deneyim ve yorumlarınız bizim için önemli. Lütfen uygulama hakkındaki görüş ve önerilerinizi paylaşın. Yorum Yaz