IdeaSoft AppStore’da Canlı Destek Sistemi: JivoChat

 

JivoChat olarak 2012’den bu yana dünya genelinde online iletişim çözümleri üretiyoruz, Türkiye’de ise 2017’den bu yana faaliz. 187 ülkede 300 bini aşkın aktif kullanıcımız ile global pazarda en popüler canlı destek sistemiyiz. Bunun yanında, Türkiye’de de 8 bin üzerinde aktif kullanıcımız ile pazar lideriyiz. Ekibimizin tamamı en başından itibaren evden çalışıyor ve 32 ayrı ülkeden çalışanımız var. Hedefimiz, özellikle KOBİ’lerin internet iletişimlerini tek noktadan kolayca yönetebilmesini sağlamak, satışlarını ve müşteri memnuniyetlerini artırmak. Sloganımız da vizyonumuzu anlatıyor: “Sitenize gelen ziyaretçileri mutlu müşterilere dönüştürün."

 

Ana ürünümüz JivoChat Canlı Destek Sistemi, çok kanallı bir iletişim yönetim sistemidir. İnternet sitenizde canlı destek penceresi olarak kullanabiliyorsunuz. Sitenizdeki ziyaretçiler size bu pencere üzerinden ulaştığında, uygulamamızdan cevaplayabiliyorsunuz. Bunun yanında Facebook sayfası, WhatsApp numarası, Apple Business Chat hesabı, e-posta hesapları, online sipariş formları, Telegram botu, chatbot (sohbet robotu) da kolayca entegre edilebiliyor. Bu sayede uygulamalar arasında geçiş yaparak, dağınık bir iletişimle uğraşmak yerine, tek bir uygulamadan tüm iletişim kanallarına destek verebiliyorsunuz. Kullanıcılarınız da size kolayca ulaşabiliyor, bu da onların size daha çok güvenmesine, sorunları hızlı çözüleceği için daha mutlu olmasına olanak tanıyor.

 

Günümüzde artık insanlar telefonda konuşmak yerine mesajlaşmayı tercih ediyor, hayatımızın her alanında yazışmalar var. Üstelik yapılan araştırmalara göre, anlık mesajlaşma ile destek sunan e-ticaret firmaları daha çok tercih ediliyor. Ama biz JivoChat olarak telefon seçeneğini de entegre edebilmenize olanak tanıyoruz. Herhangi bir sanal telefonu (SIP - DID) JivoChat’e bağlayarak , ekstra bir masraf ödemeden, çağrılarınızı da JivoChat üzerinden yapabiliyor ya da yanıtlayabiliyorsunuz. Bunun yanında sohbet penceresinde, dilerseniz kullanıcılarınıza bir arama butonu gösterebiliyorsunuz. Butona tıklayan kullanıcı, numarasını girip arama talep ediyor. Temsilcilerinize bu talep düşüyor ve onayladıklarında 20 saniye içerisinde telefon araması gerçekleşiyor.

 

JivoChat ayrıca tüm kullanıcılarına temel bir müşteri/sipariş yönetim sistemi ve ekip içi çalışmayı daha üretken hale getirecek birçok özellik sunuyor. Siparişlerinizi de JivoChat üzerinden yönetebilir, CRM olarak kullanabilirsiniz. Müşterilerinize etiketler, durumlar ekleyebilir, satış süreçleri yaratarak müşterilerin satış aşamalarının hangisinde olduğunu görebilirsiniz. Bunun yanında ekip sohbetleri, istatistikler, arşiv, filtreleme, ziyaretçi bilgileri benzeri birçok özelliğimizle, JivoChat’i işletmenizin operasyonlarının tam ortasına oturtuyoruz.

 

Türkiye hizmet sektörünün çok gelişmiş olduğu bir yer, bu da müşterilerin beklentilerini daha yükseğe taşıyor. Bu durumda firmaların rekabetteki en önemli avantajlarından biri de kullanıcılarını ne kadar memnun edebildiği oluyor. Yapılan araştırmalara göre, ilk alışverişinde iyi bir deneyim yaşayan müşteriler, %80 ihtimalle sonraki ihtiyaçlarında ilk önce memnun kaldıkları yere gidiyorlar. Bu durumun farkındayız ve JivoChat olarak, Türkiye’de bir iletişim standardı yaratmada öncü olmak istiyoruz. O nedenle de kullanıcılarımıza kayıt sonrasında aktif yardımlarda bulunarak en iyi verimi almalarını sağlıyoruz. Ayrıca 7/24 destek veriyoruz, bu sayede hiçbir aksilikten etkilenmediğinize emin oluyoruz. Kaydolduğunuzda PRO sürümümüzün 14 günlük denemesi ile başlıyorsunuz, bu 14 günde en iyi verimi aldığınıza emin oluyoruz. Ardından ayda 135TL’den başlayan fiyatlarla lisans satın alabiliyorsunuz. Kendimize güveniyoruz, bu nedenle de memnuniyet garantisi veriyoruz. Bizi deneyin, satışlarınızı beraber artıralım, müşterilerinizi beraber memnun edelim!

 

IdeaSoft AppStore’da JivoChat

 

IdeaSoft ile 2019’dan itibaren aktif olarak çalışıyoruz. Öncesinde kullanıcı yönlendirmeli başladığımız çözüm ortaklığı, daha sonra App Store üzerinden direkt kullanıcılara dokunabilmeye dönüştü. JivoChat olarak globalde 70 üzerinde benzeri e-ticaret altyapısı entegrasyonumuz var; Shopify, BigCommerce, Magento bunlardan bazıları. Pazara girdiğimizde Türkiye’de bu şekilde bir marketplace görememiştik, IdeaSoft bu açıdan Türkiye’deki e-ticaret platformları arasında öncü/yenilikçi yüzünü göstererek bu yapıyı getirdi.


Uygulama merkezlerinin en önemli tarafı üçlü bir kazan-kazan-kazan sistemi yaratması. Bir yandan kullanıcılar platformun sunduğu değer vaadinin üstüne, diğer uygulamalarla entegre olarak aldığı değeri katabiliyor. Öte yandan uygulama geliştiricileri platformda oyun alanı bulup kullanıcıya dokunabiliyor ve uygulama geliştirip sunabiliyor. Son olarak ise platformun kendisi daha çok verim alan, kullanıcılar daha mutlu olduğu için onları platformda tutmaya devam ediyor ve çözüm ortaklığı sebebiyle geliştirici ile ortak fayda alanı yaratabiliyor.

 

IdeaSoft’un sunduğu App Store altyapısı da bize büyük kolaylık sağladı. Kullanıcılar uygulama merkezinde canlı destek çözümü aradığında bizi görebiliyor ve tek tıkla JivoChat Canlı Destek’i kendi sitelerine kolayca kurabiliyorlar. Toplamda bir dakika kadar süren bu işlem, kullanıcının genel tecrübesine çok büyük katkı sunuyor. Uygulama geliştirmede de IdeaSoft bize çok yardımcı oldu, kendi geliştirici ekiplerinin rehberliği ve dokümantasyonları ile kolayca pazar yerine entegre olabildik.

 

App Store’un JivoChat’e Katkısı

 

Türkiye pazarına giriş yaptıktan sonra dijital pazarlamanın birçok ayağında aktif yatırım yaptık. Bunun yanında satış ortaklığı programımız ile çok sayıda dijital pazarlamacı ve web ajansı partnerimiz oldu. Ancak ana hedef kitlemiz olan e-ticaret sitelerine ulaşmakta zorluklar yaşıyorduk. IdeaSoft da Türkiye’nin en çok kullanılan altyapısı olarak dikkatimizi çekiyordu. Sonuç olarak ilk kapısını çaldığımız yer de IdeaSoft oldu.

 

IdeaSoft’un geniş kullanıcı kitlesine ulaşmanın harika bir yolu olan App Store’da bulunmak doğal olarak dikkatimizi çekti. Geliştirdiğimiz entegrasyon ile IdeaSoft’tan düzenli olarak kayıt almaya başladık. Böylece Kazan-kazan-kazan algoritmasının nasıl çalıştığını da birebir tecrübe etmiş olduk. IdeaSoft kullanıcıları bizden memnun kaldı ve işlerini iyileştirdi, biz hedef kitlemiz olan internette faaliyet gösteren KOBİ'lere dokunabildik, IdeaSoft da kullanıcılarına ek bir değer vaadi taşımış oldu. IdeaSoft sayesinde bugüne kadar bine yakın kullanıcı ile tanışma fırsatı elde ettik ve beraber çalışmaya da memnuniyetle devam ediyoruz. IdeaSoft’un İş Ortaklıkları ekibi de oldukça uyumlu ve yardımcı oluyorlar. Beraber büyümeye ve başarıyı öncelemeye odaklı çözüm ortaklığı modeliyle en kolay çalışabileceğiniz platformlardan biri.